BETALINGEN
Hoe gaat het betalen bij tandartsenpraktijk Arnout & Hobbelink?
Als u een tandartsverzekering heeft, sturen wij de nota direct door naar uw zorgverzekeraar. Voor een eventuele eigen bijdrage ontvangt u een digitale nota van Infomedics. Infomedics zorgt ervoor dat de financiële administratie goed is geregeld. Zo kunnen wij ons 100% richten op uw zorg.
De nota is zoekgeraakt. Waar kan ik een nieuwe factuur aanvragen?
Een nieuw origineel van uw factuur of nota kunt u aanvragen via Infomedics op 036 – 20 31 900. Voor dit informatienummer betaalt u alleen uw gebruikelijke belkosten.
Hoe kan ik de nota van Infomedics betalen? Is uitstel van betaling mogelijk?
Infomedics hanteert een betaaltermijn van 30 dagen. Heeft u iets meer tijd nodig? Op Infomedics kunt u veel zaken zelf regelen. Bijvoorbeeld om een betalingsregeling te treffen of voor het aanvragen van uitstel van betaling. U kunt ook bellen (036 – 20 31 900) naar Infomedics, dan lossen zij het samen met u op.
Ik wil graag persoonlijk contact over het betalen van een nota.
De medewerkers van Infomedics staan u graag te woord. U kunt Infomedics bellen op telefoonnummer 036 – 20 31 900. Voor dit informatienummer betaalt u alleen uw gebruikelijke belkosten. De klantenservice van Infomedics is iedere werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Voor extra informatie kunt u ook terecht op Infomedics.nl.
Mijn adres is gewijzigd. Waar kan ik dat doorgeven?
Voor een adreswijziging verzoeken wij u om contact met op te nemen met Tandartsenpraktijk Arnout & Hobbelink.